donderdag 21 januari 2010

My Old School


Dit gaan we maken. My Old School

Een hele makelijke tag.

Materialen die vindt je HIER.

Open de Bewerkte Template en verwijdert het watermerk.

Ga op Rasterlaag 1 staan.
Open de Becky_mask_023, kopieer.
Plak asl een nieuwe laag op je afbeelding.
Deze staat gelijk goed.


Ga op Rasterlaag 8 staan, selectie, alles selecteren
selectie zwevend, selectie nit zwevend.
Kopieer je eigen tube, plak als een nieuwe laag op je afnbeelding.
Selectie omkeren en dan Delete, laag schikken 9x.

Dan gebruiken we de filter Xero, Radiance.
Zie print hieronder
Selectie, niets selecteren.

Open de BVS fleurs butterfly01, kopieer.
Plak als een nieuwe laag op je afbeelding.
Schuif het naar rechts boven aan, zie Vb van mij.
Slagschaduw 2, 2, 35, 4, met de kleur Zwart, herhaal met -2, -2.

Open de BVS fleurs branchesflowers01, kopieer.
Plak als een nieuwe laag op je afbeelding.
Schuif het naar rechts, zie Vb van mij.
Slagschaduw als net, ook met -2,-2.

Open de BVS fleurs bow01, kopieer.
Plak als een nieuwe laag op je afbeelding.
Schuif het op de tak met bloemen, zie Vb van mij.
Slaschaduw als net, herhaal met -2, -2.

Open je eigen tube, kopieer.
Plak las een nieuwe laag op je afbeelding.
Schuif het wat naar links, zie Vb van mij.
Slagschaduw 0, 6, 50, 15, met de kleur Zwart.

Open de tekst Regina, kopieer.
Plak als een nieuwe laag op je afbeelding.
Zet het op z´n plaats, zie Vb van mij.


Zet je watermerk erop.Lagen alle lagen samenvoegen.

Randen toevoegen.

2 pixels met de kleur Zwart.
2 pixels met de kleur #c1b0c2
2 pixels met de kleur Zwart.

En klaar is jou crea, verklein het voor de club.

Ik hoop dat je het weer een leuke les vindt.

Knufff Regin

©Niets mag gekopieert worden zonder mijn toestemming.

22 january 2010

© Copyright Regina Tutorials All Rights Reserved.

Geen opmerkingen: