zondag 7 februari 2010

Repassando Award


Deze mooie Award heb ik gekregen van Edith.
Mijn hartelijk dank lieverd voor de mooie Award.
Ik ben er super blij mee.

Het is nu aan mij om 7 dingen op te noemen waar ik heel erg blij van wordt.

1. Mijn zoon Regillio, omdat hij zo zijn best doet op school.
En omdat ik heel veel van hem hou.

2. Mijn Bestevriendin Hanny, omdat zij ook zoveel doet voor mij, En dat we allebei ME hebben begrijpen wij elkaar heel goed.
Ze is gewoon een Kanjer van mij, soms pas ik op haar honden en soms pas Hanny op mijn Hondje, en we zien elkaar meestal altijd om lekker te kleppen, ik hoef niet ver te lopen het is aan de overkant Hahahaha.

3. Mijn hondje Snoopy, omdat hij zoooo lief is en heel goed luistert.

4. Mijn twee katten, die zijn ook zooooo lief, en erg aanhankelijk.

5. Mijn Blogvriendinnen, Anita, Edith, Choco, Jenny, Voetstap, Hanny. ik vindt ze gewoon super leuke meiden.

6. Ik hou van Psp, en ik schrijf sinda 2 jaar ook lessen, ik vindt dat zo leuk om te doen.

7. Op een terasje zitten met mijn vriendin Hanny, en lekker winkelen.


Geen opmerkingen: